Hkgezerr27 ben de 3,5 aylık oğlum için dün doktora gittim. Laktoz alerjisi var dedi. Piyasadaki tüm mamaları denediğimi söyledim. Hippe geçsem mi o kabız yapmadı dedim. Aptamil önerdi tek kilo aldıran o dedi . Aptamil Prosteno diye mama kullanmamız gerektiğini söyledi. Ikı gündür bulamıyoruz mamayı bakalım yarın inşlh bulup denicem. Pirinç mamasına şimdi geçme cok erken . Cocuga boş kilo aldırır başka bişy yapmaz. O damladan bende kullandım işe yarıyor ama ömür boyu kullanamaz.