Omeralp Merhaba yeni katıldım 5 gün önce normal doğum yaptım. Paşam dünyaya geldi…. 🧸❤ Emzirirken karın ağrım oluyor dikiş ağrıları malum göğsüm çatladı yara oldu zeytinyağı sürekli sürüyorum.. bilgisi olanlar öneri verebilir mi ne yapmam lazım bu süreçler de vee …lohusa kadın neler yapar neler yapmaz ?
Defnesare15 Omeralp lansinoh krem var ondan alabilirsiniz gümüş kapak olabilir. Ama yaranın en önemli sebebi yanlış emzirmeymiş. Bugün sağlık ocağında gösterdiler doğrusunu. Benimde yara oldu kan oturdu hatta. Doğru emzirmek için meme ucunu bebeğin üst damağına vermek gerekiyormuş.kahverengi yeride alması lazımmış, birde memeyi tutarken 4 parmak alt kısında 1 parmak üstte olmalıymış. Yada nasıl rahat ederseniz amaç üstteki parmakla burnun kapanmasını engellemek alt parmaklarlada bebeğin çenesine memenin yükünü bindirmemek yani memeyi çeneye değmeyecek şekilde yukarda tutmak gerekiyormuş.nacizena tavsiyem bebek uyudukca dinlenmeye çalışın. Birde mümkünse yerine yatırarak uyutun.
visneli_turtam Omeralp karnın ağırması normal rahim toparlanıyor ,bir süre devam edecek sonra geçecek, ağrı kesici içebilirsin. Göğüs ucu için gümüş kapak harika birşey, yanlız o fa yara olmasını engelliyor ,sızısı 1 ay boyu sürecek .
queen_mom Omeralp zeytinyağı sürme canım bende sürüyordum doğum yaptığım da. Doktor sürme daha çok kurutuyor dedi . gerçekten de öyleymiş.ben gümüş kapak kullandım birkaç sefer hiç yara olmadı daha
Damlakeskinn Eczanede göğüs için krem alabilirsiniz zaten bebek onu Emse bile bir problem olmuyor bitkisel bir krem diyebiliyorum çünkü ben de kullandım dikişleriniz için bir şey söyleyemiyorum çünkü ben sezeryanın aksine normal doğum yaptım benim de dikişlerim normal olduğu halde ağrıyodu bazen ve şu an dikişleriniz çok taze olduğu için bence ağırması normal olabilir. Ama yinede sizin yerinizde olsam doğum yaptığım doktora veya hastaneye tekrardan bir muayene olurdum
cukcukreis Emzirdikçe karın ağrısı normalmiş, rahim küçüldüğü için ağrı oluyormuş. Ben sezeryan oldum, 10. Günde baya toparlamıştım ağrım acım yok gibiydi.
Damlakeskinn Omeralp doktorunuza bir danışabilirsiniz o zaman yani ben de olmadığı için benim ağrılarım oldu ama şöyle bir şeyde var emzirirken veya otururken acayip derecede karnım arıyordu ve doktorun bana yazdığı ilaç bal gibi böyle o beni tuvalete çıkarttı ve ben ondan sonra rahatladım zaten
ssari1903 Omeralp Normal doğum sonrası bendede çok sancı oluyordu rahim kendini topladığı için eski hsline dönerken oluyormuş öyle doktprum demişti. Sağlıkla büyütün 🥰
Cagmer Omeralp yara olmadan önce daha doğrusu doğuma yakın sürekli nemli tutmanız lazımdı göğüs ucunuzu şu an yaraysa pek de yapılacak bir şey yok kendi sütünüzü sürün ben de aynı hatayı yaptım önemsemedim ve 2 hafta ağlayarak emzirdim nerdeyse ama sonra geçiyor merak etme bir daha yara olmuyor. Ağrıların da normal canım daha çok yeni dikişlerin kendine zaman vermelisin 🥰