Nurrrrrr233 Kızlar kızımın kakası 1 haftadır yeşil 3 aylık anlamıyorum neden ilaç vs de kullanmıyoruz kötü bir şeymi anlamadım
KubeyHatun Nurrrrrr233 mamadandırrrr. Rahat olun. Çok açık yeşil değilse, sağlıklı kaka rengidir. Üşütme ile tamamen alakasız.
Zoom Nurrrrrr233 benim bebeğimin de o aylarda kakası yeşil çıkıyodu. Doktorumuz ya yeşillik ağırlıklı beslendiğinden ya alerjisi vardır ya da gazını çıkarırken tuvaletini yaptıysa o da yeşil renk çıkar demişti bizimki gazdanmış belki sizinki de öyledir
Selimikomom KubeyHatun mama kullanmıyorum ben arada kakası yeşil oluyor çok gazlı olup çok ağladığından genelde kakası yeşil oluyor onu farkettim
KubeyHatun Selimikomom Sağlıklı renktir yeşil kaka. Dediğim gibi açık yeşil ise, ön süt fazlalılığından oluyor bir tek. Benim kızım hep yeşil yapıyor.