Borayan Bebegım 8 aylık.Daire kapısının önünde emziği yere düşmüş.Babası da eve girince unutup geri ağzına vermiş.1 gün sonrasında söyledi bana.Kesin mikrop kapmıştır.Bu durumu yaşayan var mı? Gözlemlemem gereken birşey var mı?
Ysgl26 Borayan bişey olmaz merak etmeyin.. bin k3re eüşüyo bizim emzik artık yıkamıyorum üstünde kıl tüy yoksa. Haftada 1 kaynatıyorum sadece
nmt41 Borayan mikroplara da ihtiyacı var çocukların bağışıklıkları güçlenir endişelenmeyin … ben hiç yıkamıyorum artık emziği dışarda değil tabi de evde vs düştüğünde zaten uyku sırasında veriyorum artık uyanıkken çok düşürüyor diye
Borayan Ysgl26 bina içinde düştü, kapının önüne :( ev içi sorun değil de dışarda düştüğü ıcın endişelendim, teşekkür ederim