Bu formdan sonra gümüş kapak kullanıyorum sadece bence toparlamaya başladı. Silikon uç kullanmaya devam ediyorum. Doktorumuz sorun olmayacağını söyledi. Ayrıca her istediğinde emziriyorum ve 2 saati geçmemesine özen gösteriyorum. Ağrılarım azaldı ciddi anlamda. Yardımlarınız için teşekkür ederim😘💕