Merhaba, ben 3. ayda hem rota hem de bexsero yatırdım, doktorumuz kesinlikle hepsini yapacağız dedi. iki aşıya daha geçen ay 2350 tl ödedik. Doktorumuz bu aşının önemini bize şöyle anlattı, yüksek ateş ishal ve kusma olduğunda hastaneye yatışınız olur ama aşı olursa ayakta evde takviyelerle geçirirsiniz dedi. 32 yıllık hekim sonuçta ondan iyi bilemeyiz. Bütün özel aşıları yaptıracağım. Hiçbir yan etkisini de görmedim, ateş vs. Bence bilimsel olandan yana olmalıyız özellikle bebişlerimiz için. Yaptırma diyenler kulaktan dolma bilgilerle seni etkilemeye çalışıyor, sen yine de onları duyma💕