newmoms ben de ne olacak diye o ucuzlardan aldım ama keşke daha iyisini alsaydım. 6. Aydan beri koyuyorum seviyorda sandalyesini ama rahat değil minderi kayıp duruyor arkası sert birden arkaya gidiyor tam oturanadıpından kafası değiyor. Habire battaniye ile sarıyorum her yerini. Yemeğini de sandalyesinden başka yerde vermiyorum.