Bizimhikayemiz Kizlar bu mamaya başlıcaz tadinin kotu olduğunu öğrendim içen bebişler varmi zorlaniyor musunuz?
edabolukbasi Bizimhikayemiz aptamil pregomin kullanıyoruz bi kere de neocate kullandık fakat bebeğim onu da içti tadını sevmezse pekmezle tatlandırabilirsiniz
Bizimhikayemiz edabolukbasi doktorumuz şeker yasak dedi daha 2bucuk aylık şuanda Novalac novarice kullaniyoruz onuda severek icmiyo mecbur olduğu için iciyo
edabolukbasi Bizimhikayemiz genelde pekmez yada vanilya şurubu ile tatlandırıyorlar ben ihtiyaç duymadım içti rahatlıkla zaten bir çorba kaşığı koymayacaksınız bir çay kaşığı kadar anca
Bizimhikayemiz edabolukbasi butun alerji mamalarinin tadi kotu galiba suanki kullandigimizda iğrenç kokuyor ama içiyor yani belki hic gerek bile kalmaz içer inşallah