Mervebthn Merhaba arkadaşlar ben genelde fazla soru sormuyorum çok uzun zamandır yazmıştım ama şu an biraz tedirginim çünkü reglim üç gün gecikti test yaptım negatif çıktı sizde de oldu mu?
Habibeears Mervebthn ayyyy bu stresi çok iyi bilirim tam tamına 15 gün geçti 🥴🥴 2 kere test yaptım negatif aldım kan vermek için randevu aldım önceki gün adet oldum ama kaç yaş yaşlandım ah ah 🥴🤣🤣 mevsim geçişleri ya o yüzden herhalde
Mervebthn Habibeears bilmiyorum valla ama kalpten gidicem bir kızım var şuan 2 yaş sendromu falan ikinciyi şuan kaldıramam.. ilk defa adetim geçikti o yüzden stres yaptım 😥 kime sorsam aynı şeyi diyo ama olana kadar içim rahat etmicek