Bebeğim 11 aylık yeni yeni tutunup kalkmaya başladı gündüz ayağımda gece küçük beşiğinde uyur yatak odasında benim yanibasimda küçük besiginde uyur dün ağlama sesine kalktım odaya bir gittim tutunarak beşiğinde kalkmış ve yatağıma tırmanmaya çalışıyor ya ses vermeseydi dusseydi çok korktum sonra aldım odasındaki besigine koydum o yüksek diye ama ordada uyumadı yine tırmandı sürekli tırmanıyor beşiğinde odasındada yatmıyor ne yapacağımı şaşırdım yatak odasındaki beşiği yatakla cam arasında kalıyor bir insan geçebiliyor aradan çok dar biryer oraya yer yatağımi yapsam diyorum ama uyandığında sallamadan geri uyumas napicam bir fikir verin