Bebişlerinizi nasıl giydiriyorsunuz 🥹 benim kızım 13 Mart doğumlu 1-3 aylık kıyafetler giydiriyorum ama artık küçük gelmeye başladı gibi aileler çok bir şey alma hızlı büyüyorlar diye diye kıyafet kalmadı neredeyse şimdi waikikiden ve trendyoldan alışveriş yapmak istiyorum ama kaç aylık almam lazım ne nasıl kıyafetler almam lazım emin değilim İstanbul’da yaşıyoruz bugün hava buz gibi 3-6 ay aldıklarım hep yazlık sıfır kollu tulumlar umarım giydirebilirim 😂 bide alt kıyafeti patikli mi olmalı patiksiz mi şimdiden teşekkür ederim eğer geri dönüş yapamazsam de özür dilerim bebişten fırsat bulup yazmaya çalışacağım 🥹😘😘😘🎈🎈🫶🏻🫶🏻🫶🏻