Bence keşke ilk baştan 280 olanı alsaydınız. Bende anti kolik olanını kullanıyorum ki çok erken aldım aslında bebeğim çok küçüktü ama verdiğim parayı 1 kere vermek istediğim için büyük olanını aldım mesela şimdi mama miktarı arttı ama dert etmiyorum çünkü zaten 280 ml.
Bir de şöyle bir şey var 120 ile doymayıp 150′ye çıktıysanız eğer biberondaki mama bitip yenisini yapana kadar ağlayacaktır emin olun.