Canım öncelikle sakin ol. Viral bir hastalık ve kendşliğinden geçiyor, sadece 1 hafta-10 gün kadar zorluyor. Ben doğum sırasında kapmışım nasıl olduysa, eşim ve ben bebeğim 1 haftalıkken olduk ve bebeğimize dokunamadık, yaklaşamadık bile, doktorumuz bebekten ayrı yerde durma koşulu vermişti. Benim lohusalığımın başlangıcıydı yani. Ilık duş iyi geliyordu o zaman bana ve dinlenmek.. emin ol geçecek ve bunun hijyenle hiç alakası yok boşu boşuna kendşnş yıpratma