Gunay18 Merhaba kızlar. Bebeğim 1 ay 20 günlük. Aptamil bebek maması yiyor. Son 2 gün yediğinin hepsini kusuyor ve ağlaya ağlaya yiyor. Böyle bi şey yaşayan varmı? Ne yapıcağımı bilmiyorum😰Doktoru bi şeyi yok diyor ama çok ağlıyor yemek yerken
Deletedmom_68 Gunay18 Yerken dediğiniz için soruyorum yanlış anlamayın, biberonla formül süt içiyor değil mi?
Kugukiz @“Gunay18”#p25580931mamayi değiştirmeniz. Belki onu sevmiyordur. Her çocuk her mamayı sevmez. Belki o mama gaz yapıyordur. Belki tadını begenmiyordur.