Kizlar 8 adet çeyreğim var. Şuan annem de duruyor , evimde dursun istemiyorum çünkü tekrar deprem olursa diye bir korku var içimde. Fakat annemin evinde de dursun istemiyorum çünkü evi güvenilir gelmiyor. Müstakil ve dış kapıyı sürekli açıyorlar evin kapısı yalama olmuş bazen açılıyor ayrıca yedek anahtar akrabamız da da var vs .. sebeplerden dolayı içim rahat değil. Hepsini satıp bankaya koysam değer kaybeder. Bu ceyrekleri sizce ne yapabilirim ? Altın hesabı için her ay para atamam ,tek seferde hepsini koysam olmuyor mu ?