Aselzeynep61 Merhaba kızlar bebeğim 8 bçuk aylık balgamı var atamıyor ne yapabilirim . Dün ıhlamur içirdim ama yutkundu balgam masajı yapıyordum bebekken atıyordu simdi oda işe yaramıyor
criminalpatates Aselzeynep61 kendinize bir nebülizatör alın soğuk buhar uygulaması yapın en etkili yöntemi budur
Mine9494 Valla annem bana günlük sakızını eritip çıkan dumana pamuk koyup ılık bı sekilde sırtına koy ben sizin bronsiti öyle geçiriyordum dedi ama ben henüz cesaret edemedim benim bebeğim çok kucuk. Bı araştırın isterseniz
Mine9494 Melisa90 Arifoğlunda var Sığala diye de geçiyor. Taş gibi bir şey Sığala ağacının reçinesi sanırım. Eritince sakız gibi oluyor. Ciğerleri açtığı söyleniyor. Çevremdeki bütün büyükler önerdi ama ben cesaret edemedim valla bebek için biraz ağır olabilir