Oğlum 9 buçuk aylık seslenince bakar göz teması var ama bazen kaçırıyor yüzümüze bakmıyor genel de etrafa veya elbisemize bakar alkış yapıyordu bi ara ama şuan yapmıyor unuttu by by gel vs yapmıyor gösteriyorum bayadır ama yok dede baba değişik şeyler söylüyor taklit etme felan da yok normal mi acaba erken mi ?