Benimdunyamm Bebeğimin boğazı kızarmış balgam öksürük var doktot ilaç verdi 3 saat önce calpol verdim şuan kafasının bir taradi 37.5 çıkıyor diğer yer 36.6 çok korkuyorum ilk defa ateşi çıkıyor 9 aylık kızım ne yapabilirim ateşi yükselirse falan
BelaCivciv Benimdunyamm Kalın giydirmeyin, yükselirse ılık duş aldırın. İlaç vermişsiniz zaten. İyice yükselir ve düşmezse hastaneye gidersiniz. Panik yapmayın takip edin durumunu sadece
Papatyamkuzum Benimdunyamm ılık suyla duş aldırın. Üstünde bi ince zıbın kalması yeterli. Mümkünse bol su içsin. Ek gıdada nasılsınız bilmiyorum ama çorba tarzı su içeren gıdalar verin. Üç saatte bir parasetamol içerikli şuruplardan verin.
Tugceonrdml_ Benimdunyamm 38.5 olmadığı sürece ateş düşürücü kullanmayın . Eğer ateşi normal yollardan düşmüyor ilaçla da düşüyor yeniden yukseliyor ise enfeksiyonu vardır muhtemelen birde ateşini dereceli ateş ölçer ile koltuk altından ölçün takip edin . Diğeri heryerinden farklı farklı çıkarıyor ateşi
Civciv123 Benimdunyamm çok yüksek değil ateşi ılık duş aldırın eğer 38 ı geçerse hastaneye gidersiniz. Geçmiş olsun
BelaCivciv Benimdunyamm 4-6 saatte bir verilebiliyor ateş düşürücü eğer ateşi çıkıyorsa. Doktora ise ısrarla ateşini düşüremezseniz gidersiniz
Papatyamkuzum Benimdunyamm mama içiyorsa o da iyi. Benim kızımda mama içiyordu. Ateşi 40 dereceyi görünce ılık suyla duş aldırdık üstünde bi zıbın bıraktık acıktığında mama verdim. Dönüşümlü ilaç kullandım. Çok şükür öyle toparladı. Geçmiş olsun. Allah şifalar versin inşallah
Papatyamkuzum Benimdunyamm yani size hak veriyorum eşim evdeydi kızım ateşlendiğinde ona rağmen korkmuştum yani. Kendimi en aciz hissettiğim an kızıma ateşi düşsün diye iğne yaptıkları andı. Minik kuşum ağlıyodu ama benim elimden gelen bişey yoktu. Sonra eşim kızımı kucağımdan aldı beni teselli etmeye başlamıştı 😂 şimdi gülüyorum ama o an zordu gerçekten. Allah tez vakitte şifa versin inşallah
Benimdunyamm Tugceonrdml_ 37 buçuk görünce korktum verdim calpol gece yatirirken de zibinla mi uyutayim
Tugceonrdml_ Benimdunyamm 40 lari gören bir anne olarak söylüyorum bunu ki benim bebeğim alerjisi var ilaçlara hep doğal yontem kullanırım hastaneye götürürüm 38.6 da da
_nurellaaaaa Benimdunyamm ılık bir su ve su ağız mendilleri varya onu batırıp çıkartın güzelce sıkın ılık bir bez olsun yani koltuk altına alnına bacaklarına falan koyun ateşi hemen düşüyor çok yüksek değil zaten bunu yapın düşmezse bir duş aldirin eğer yine düşmezse calpol verin
Benimdunyamm Papatyamkuzum evlat çok farklı birseymis annelik çok zormus bu kadar zor olacağını tahmin etmezdim bakım konusunda değil duygu konusunda annelik bir delilik herşeyden önce onu düşünmek o hasta olacağına ben olsam diyorsun annelik çok zormus anne olunca anladim eşim evde olsa biraz kendimde güç hissedecem o da olmayınca tam korktum