Bebeğim 2 buçuk aylik doğduğundan beri alerji bir bebek cok mama denedik en son novalac içiyordu şimdi de her oğunden sonra kaka yapiyor hata icerken yapiyor kakasi cok soluk ve doktor hafif kanlı mukus olduğunu söyledi tekrar mama degisircez saten alerji mamasi kullaniyorduk aranizda nutricia neocate kullananlar varmi memnun musunuz bir sonraki mamamiz bu olucak çünkü