Hilaltas Kızlar sezaryen sonrası dikişlerinize nasıl baktınız hemen banyo yaptınız mı bir de dikiş izi yahut bıçak izi kaldı mı?
nazlimom_ Hilaltas bende dikiş izi fazla kalmadi 1 sene oldu ertesi gün banyo yapmıştım bandını cıkartıp pansuman yapmıştım doktorun söylediği gibi
Zlm Hilaltas ikinci günü hastanede yikandim sonra doktor her gün yıkan elinle köpük yap dikiş yerini öyle yıka sonra pamuklu temiz bı havlu ile dokundurarak kurula uzaktan kurutma makinesini tut iyice kurusun demişti. İzimkalmadi elimde gerdirince gorunuyo
shawty Hilaltas Ertesi gün hastane çıkışı duş aldım su geçirmez bant vardı. 3. Gün bandıda çıkarttım ve kuru tuttum sürekli bir sorun yaşamadım.
findikbrnlu0_ Hilaltas su geçirmez bant vardı hemen yapmıştım açıkcası dikişime hiç önem vermedim izi kalcak mı falan diye ama öyle aman aman iz de kalmadı
Poyrazin_annesii Taburcu oldugum gun banyoya girebılırsn dedı doktorm bnde banyoya girdm ztn su geçirmez bant vardı. 1 hafta sonrada bantı cıkarmıştık oyle gırmıştm
[silindi] Bende perşembe günü doğum yapıp cumartesi günü bant ile duşa girmiştim çünkü doktorum 1 hafta dikişleri suya değdirme dedi bilmiyorum belki de yapıştırma olduğundan ama dediğini dinledim, batikonla da temizliğini yaptım bir sorun yaşamadım.