Bebeğim şuan 5 aylık 2.ayından itibaren alerji maması kullanıyor ama mukuslu kakası hala geçmedi dr çok rahat bir şekilde 9.aya kadar geçmeyebilir dedi aylardır böyle kaka yapması bağırsaklarına zarar vermez mi ya bizim gibi olan varsa nasıl ne zaman geçti lütfen yazsın çok üzülüyorum