Kizlar 1 saat oldu bebegim kucağımdayken telefona bakiyodum uyukluyodu emiyoken sonra nasil oldu amlamadim cocuk mizirdaninca duzelticem derken paat diye telefonumun ust kismini kafasinin yanina vurdum yani kaş hizasindaki yan tarafina geldi kizardi cok agladim esimde cok kizdi niye telefonla oynuyon diye okadar yorgunumki bugun nasil oldu anlamadim dedim sonra iceri gittim kafasi cizik olmus sadece biraz agladi sonrabonu guldurmeye dikkatini cekmeye calistim guldu agu bugu yapti baaya bi hatta internetten baktim gozlerinde kayma goz kapaginda degisiklik dil kacmasi vs yaziyo belirti olarak bunlae yok sizinde basiniza geldimi bisey olurmu hastaneye gitsekmi altimizda araba yok suan korkmam gerekirmi taksiyle bile giderim gerekirse ama bisey olmadi gibi geliyo bi yandan icim rahat degil birde ben bazen cocugumun kafasini yanlışlıkla lambayi acarken kapiya degdiriyorum sert sekilde degil ama onda bile vicdan azabi çekiyorum uzun oldu kusura bakmayin sizdede oldumu bunlar benkotu biannemiyim ya cocu gu ma bakamiyorum gibi hissetmeye basladim