22 aylık oğluma mama başlamak istiyorum gece uykusuna yatırmadan içereceğim. Gün içinde yemesi iyi değil üstüne üstlük çok hareketli. Kilosu zaten çok düşük. Gece 5 6 kere emmek için uyanıyor. Doymuyor mu yoksa alışkanlık mı bu kadar sık uyanması bilmiyorum ama ben başaramadım gece beslenmesini bıraktırmayı. Bana hangi mamayı önerirsiniz?