Arkadaşlar merhaba bebeğim 3 ay 10 günlük
Elleri sürekli yumruk şeklinde hiç açmıyor ben verirsem eline bi oyuncak öyle tutuyor. Onun için daha zamanı var biliyorum ama artık ellerini açması gerekmiyor mu ? İnternette çok kötü şeyler yazmışlar bunla ilgili 😔 sizinkiler ne zaman açtı elini ?