Halilyunusunannesii Kızlar daha önce kürtaj olan var mı bilgi verir misiniz acı oluyo mu nası bı işlem lütfen bilgilendirin🙏
A_12ynr Halilyunusunannesii evet oldum kalp atmadığı için aldrmak zorunda kaldım bayiltilar hiç bişe anlamıyosun daha beş haftalık di bitincede yürüyerek gittim bı anestezi den bir hafta kafam ağrıdı çok ağır kldrma ddi antibiyotik kulnndm tkrr gittim parça falan kalmams gayet iyi rahim dedi
Meerve Halilyunusunannesii ölü doğum sonrası oldum ama baygindim hissetmedim .uyandığımda da acı yoktu.parca kalmıştı suni sancıyla dusrdm snrasi
Ozzlleemm Halilyunusunannesii 8 haftalıkken kalbi durmuştu.Bayılttılar hiçbişey anlamadım odaya geçince 1-2 saat sonra yürüyerek çıktım ağrı falan olmadı hiç sonrasında
Neslihanyagmur Halilyunusunannesii benim aci çekmedim hiç aşağıdan siringayla ilaç verdi bi iki saat sonra adet kanı gibi düştü
Halilyunusunannesii A_12ynr yaa üzüldüm sizin adınıza Uyutmadan yapicaklarmis da. Rahimden uyusturuyolarmis bölgesel sadece onda acı oluyo mu acaba yada kazirken falan korkuyorum
Mdorukkk Halilyunusunannesii benim doktorum da beni bayıldı boş kese vardı ben de de bayılmak istemedim doktorum psikolojik açıdan iyi bir şey olmadığı için bye yazma taraftarı olduğu iki de tamamen genel anestezi ile olmuşum
Deletedmom_68 Halilyunusunannesii çoğu yer kazıma değil vakumlu kürtaj yapıyor. genelde sedasyon veriliyor. ben sedasyonla vakumlu kürtaj oldum. ağrım olmadı zaten kürtajdan sonra bir güne yakın uyumuştum eve gelince. kanamam da 15 güne kadar sürdü. lohusalık gibi 40 gün ilişki önerilmiyor.