sadeturkvatandasi Prensesssannesiiii sıkı olmadığı müddetçe sorun yok takabilirsin zaten 1 yaşından sonra taktırmayacak bir süre hevesini al😂
deleted20517 Prensesssannesiiii bıngıldak korktuğumuz kadar narin değil ki bide ben 1 haftalık falandı bandana kullanmaya başlamıştım
Neva_seda Bıngıldak o kadar da narin bişey değil korkmayın. Çok sert bi darbe almadıktan sonra bişey olmaz.
Prensesssannesiiii Neva_seda çok narin olur diyorlar sürekli ben de kafasına bandana falan takmak istiyorum insanı korkutuyorlar valla
minikoglummmmm Prensesssannesiiii tak bacım tak sonra pişman olursun kepçe olur oglum istemedi hep çıkardı ağlıyor du sürekli bir kulağı kepçe gibi diyeri güzel ama keşke iki kulağı olsaydı diyorum tuaf duruyor 😂😂 geçer diyorlar ama bakalım
Neva_seda Prensesssannesiiii yok canım yok bişey olmaz tak. Ben de arada takıyorum. Allah öyle güzel düşünmüştür ki hafif bişey de onlara zarar gelmeyeceği gibi yaratmıştır
Neva_seda minikoglummmmm bi forumda okumuştum bi anne bebeğinin kulaklarına yara bandı yapıştırmış düzelmiş ben de kızıma yapmayı düşündüm sonra vazgeçtim bizimki genetik galiba. Ben babası küçük oğlum da hafif kepçe.
minikoglummmmm Neva_seda bizde kimsede yok sadece bir kulağı öyle sürekli katlanıyor du duzeltesem de başaramadım biri kepce gibi diğeri değil düzelir diyorlar bakalım
otekidunyali minikoglummmmm ya bizimki de aynı biri katlanıp duruyor aksilik bide sürekli o tarafa dönüyor yönünü. Bandana ile durumu düzeltmeye calisicam insallah, 2 aylık.