lavanta35 Kızlar altın almak istiyorum ama bankalardaki makas aralığı çok fazla nerdeyse 100 tl olmuş. Hangi bankada bu aralık az acaba bilen var mı
Nrc-2 lavanta35 şu an her bankada fazlasıyla var. Mesela piyasada satış atıyorum gramı 1260 iken bankada 1120 falan. Ben garanti kullanıyorum nerdeyse 200 lira fark var piyasayla ve çok pişmanım. Altın alacağım zaman kesinlikle artık kuyumcudan fiziki alıyorum hem al sat daha makul oluyor
Winnithepooh lavanta35 ziraat bankası araligida 100 TL civarı tek iyi yanı 50 liraya bile misal ekleme yapılıyor hep üstüne ama satmada yıllarca beklerseniz kara geçersiniz
lavanta35 Nrc-2 banka daha pratik oluyo diye bankadan alıyorum ama bi bozmaya kalksam baya zarar ediyorum
Egiskom Hiç sormayın yaa. Kuveytten alırım yıllardır, 5-10 tl fark olurdu şuan 100 tl nerdeyse. Alamıyorum bir şey şuan çok yüksek fiyat. Kuyumcuya yönelcem sanırım