motherofLeyla oğluma kabız dye almıştım Aptamil ve sma kabız yapmıştı fakat tadı çok kötüydü bebeğim 1 çay kaşığı zor içti daha içmedi kutu çöpe gtti cevremdede ozaman kullanan yoktu ondan olsa verirdim birine sonra Bebelac golda geçtim kabizligina iyi geldi gaz sorununa çok iyi gelmişti