zeynepdurunun_annesi Kızlar evim 2+1 70 mt2 mutfak da fayans oraya da gerek yok. Odaları ve koridoru boyatmak istiyorum. Son fiyatlardan haberdar değilim. Fikri olan var mı ne kadara boyuyorlar? Evim krem tonları yine o tonlar boyatacağım.
Melissamom zeynepdurunun_annesi siz boyama ücretini soruyorsunuz galiba 😀 ben boya ne kadar tuttu diye anladım onunla ilgili bir fikrim yok kaça boyarlar bilmiyorum 😀
Melissamom zeynepdurunun_annesi ben yanlış anladım sadece boya bu fiyat tutmuş babam boyayacak o yüzden boyatma ücretlerini bilmiyorum
whitechocolatemochaa zeynepdurunun_annesi 3+1 boyatma için (boya hariç) 4500 demişlerdi ocak ayında sizinkide 2500 tutar sanırım boya hariç