Safiye129 Anneler oğlum 3 aylık, sadece anne sütü ile besleniyor. 7 gündür kakasını yapmıyor. Anne sütü alanların 10 güne kadar yapmaması normal deniliyor ama sizde de böyle bisey yaşandı mı?
Sedasss Safiye129 2 aylık 21 günlük benimde bebeğim bizde de aynı durum. Birinci ayımızdan beri böyle. Bugün 8.gün hala yapmadı fitil mi versem bugün diye düşünüyorum. Dün zeytinyağı içirdim poposuna sürdüm doktorlar ne kadar içirme dese de fayda etmiyor da zeytinyağı
dgn-adl1 Safiye129 benim bebeğim de 3. Gün bugün hala yapmadı ama çok zorlanıyor çok ıkınıyor ama mama da veriyorum ben doktorumuz her mamasına zeytinyağı damlat dedi damlatıyorım hala yapamıyorum poposuna da sürdüm bugün ama hala tık yok rahat edemiyor ve uyumuyor da tuvaletini yapamadığı için Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤷🏻♀️
Emireymenmom Benimki de 6 gün yapmamisti anne sütü alıyor sadece 2 haftaya kadar bile normal diyor doktorlar anne sütü alan bebeklerde
Dnz15 dgn-adl1 poposunu zeytinyağı ile uyarın mutlaka yapacaktır benim bebeğim de 6. Gününde bu şekilde yapti