Merhabalar herkese. Salı günü doktora götürmüştüm kızı deterjan da çilek alerji yaptı sanırım vücudunu göstermek için o sırada genel bi kontorlde etti doktor bizim dogdugumuzdan beri bıngıldagımız da genişlik var zaten şu an 10 aylığız. 1 aylıkken kan tahlil gelan troid bakılmıştı sonuç temizdi. Ve salı gün de dilini dışarı cıkarır genelde kızım özellikle bişey ilgisini çekince dışarı çıkınca hep öyleydi yani doktor dilini çıkarıyomu sürekli diye sordu bizde evet dedik akşama kadar olmasada çıkarır yani diye bıngıldağıda geniş haliyle kan tahlil felan yapılcak Salı günü gidicez kan veremedik çok agladı kolları morardı geçsin kolları biraz salı gün vericez o yüzden ama içim içimi yedi haliyle bu tarz şeyler başıma gelen ya da bilgisi olan varmı? 😞kuşku stres annelik ..