Bukonularagirmeyelim Biz3kisiyiz_ Media Marktan da alabilirsin Dyson bölümü var orada sigorta da yaptırabilirsun bataryası için biz 2 bin liraya 4 yıllık yaptırdık bataryası bir süre sonra bitiyormus
[silindi] Bukonularagirmeyelim Ya yok benimkiler alışmadı işte korkudan 😂 en son saçıma düzleştirici maşayı düğünümde vurmuşlardır. Hem düzleştiriceden hem de maşadan çok korkuyorum😂 ama 1 saat sonra aynısı olacaksa değmez ya, ama şu an da öyle saçım dökülüyo ki kel kalmadan en azından alsam mı diyorum😂😂😂 mağazada da denemek hiç içime sinmiyo bi arkadaşmda vardı belki onda denerim ya, 1 saate o kadar para çok😂
Bukonularagirmeyelim [silindi] saçın azsa belki işe yarayabilir bende arkadaşımda görüp almıştım onun saçı azdi ve ince telliydi ama yok bende yemedi o 🤣 ayrıca 2 arkadaşım bende deneyip almaktan vazgeçti biri kıvırcıkti birininde gürdu. Bence ilk deneyin arkadaşınız da bir üzerine yatıp kalkin ne halde ona göre alın 🤣benim düzleştirici ile yaptığım saç 2 gün gidiyor öyle şekil almayan bir saçım da yok yani ama bu i ih sadece güzel pazarlanmis bir ürün benim gözümde 🤣
Bebekcino V15i 1 senedir kullanıyorum güzel bir süpürge ama gerçekten uzun süren temizliklerde ağırlığı farkediyorum, çalışması için tuşa basmak bir yük değil ben sevdim. Kendi mağazasından almak en mantıklısı ben güvenmiyorum başka yerlere
[silindi] Bukonularagirmeyelim Ay çok teşekkür ederim, zaten fenomen falan takip etmiyorum da böyle az takipçili sayfalar bile çok önerince dedim vardır bi keramet😂 Bi deneyeyim emzirmeden dolayı çok döküldü saçlarım bi tutam kaldı tek dyson hareketiyle kıvırcık olacak kadar diye düşündüğüm için alayım diyodum sanırım bi deneyeyim ama vazgeçtim😂
Bukonularagirmeyelim Biz3kisiyiz_ bataryalı telefonlar gibi düşünün bir süre sonra performansi düşüyor şarjı daha çabuk bitiyor o yüzden değiştirmek zorunda kalıyorsunuz demişti bize satıcı ki mantıklı 😁 ne demek iyi günlerde kullanın
ikikizannesi Biz3kisiyiz_ media marketten almistim bn v8 kullaniyorum robot airfry hepsini ordan aldim
Bukonularagirmeyelim [silindi] benim de şu sıra deli gibi dökülüyor 2,5 aylık bebem ama düşün ki tek haraketle olan saç bile kalmıyor 🤣 ben şeye kanmıştim ya hani İslak saça şekil veriyor ya hem kurut hem şekil ver güzel olay demiştim ama meğer kalıcı değilmiş 🤣 ama sen yine de bir arkadasinda dene içinde kalmasın ♥️
[silindi] Bukonularagirmeyelim İtiraf edeyim ben de ona kandım çünkü saçımı kurutmaya bile üşeniyorım hani şekil de verirse üşenmem demiştim😂 Teşekkür ederim benim de saçım dökülüyor baya inşallah gür bi şekilde çıkar🥹 deneyeyim bakalım umudum yok da🥰
Bukonularagirmeyelim [silindi] bende kolik bir bebe var zaman önemli ki duş almaya vaktim olduğunda onunla kurutuyorum yine de sonuçta o kadar para verildi 🤣 rica ederim deneyince deneyimini yaz bana da🤗