Cansuselck61 Selam kızlar ramazanın başında 21 inde yani adet olmuştum hala olmadım testte yaptım 2 kere negatif. Önceki ay 2 kere adet oldum bi düzensizlik vardı bu ay hiç olmadım yaşayan var mı daha önce
annesinin_minigi Cansuselck61 Benimde öyle oldu canım ramazanın başında oldum ama benimki kimyasal gebelikdi ramazanın içinde iki kere adet oldum normal adetime göre daha adet olmadım 2 kere korunmasız ilişkimiz oldu bende bekliyorum bakalım ne olucak hayırlısı artık