Balkuupu Emar çekinmiştim ve düzleşme fıtık çıktı boynumda. Beyin cerrahisine yönlendirdi doktor. Var mı bu hastalığı yaşayan ? Emzirdiğim için ilaç kullanamam fizik tedavisi önerdi doktor. Gidince düzeliyor mu acaba.
Seda-dmrts Balkuupu fizik tedavi rahatlatır ama sonra tekrarlar . Benimde 2 fıtığım düzleşme anti sıkışması sıvı birikmesi ne ararsan var 😂 hacamat yaptır hem sütü de arttırıyor ben 3 seferdir hacamat yaptırıyorum baya rahatladı
Balkuupu Seda-dmrts şu hacamata bir güvenemedim gitti vallahi. Bi tanıdığım çocuklarına bile yaptırdı ama cesaret edemiyorum. Bilimin dışına çıkmaya korkuyorum maalesef :/
Seda-dmrts Balkuupu aslında yan etkisi olmayan tek tedavi yöntemi hemde peygamber efendimizin sünneti zaten bir kere yaptırınca arındığını anlıyorsun ve fıtıkların hepsinin tek çaresi faydaları saymakla bitmez