Bebeğim 2 yaşına gircek iştahlı bi bebek değil malesef çoklu alerjisi olduğu için pek secenek de yok açıkçası elimden geldigince dikkat ediyrm saglikli beslenmesine ama 1 2 kaşık alıp birakiyor sizin belli duzeniniz varmı acaba sabah öğle akşam ogunleriniz nasıl anneler