Dyldrm Kızlar ev hanımlarına 1200 TL devlet para veriyormuş. Doğru mu bu bir komşumuzun gelini alıyormuş şaşırdım yani her ay 1200 TL almasına var mıdır böyle bişey
Babybloom Dyldrm rütbeye bağlı o işler. Kadrolu ev hanımıysan 5000😁 Hanehalkı geliri belirli bir limitin altındaysa başvuruyorsum ve seçilmişlere veriyorlar bir destek, herkese değil Google it🤷🏻♀️
Deletedmom_68 Babybloom yaptığımız her extra işe prim veriyorlar mı acaba? dip köşeye 1000den aşağı girmem😄
Ucansupurge Babybloom Prim üzerinden mi çalışıyoruz? birde izin günümüz belli mi? shift sistemi varmı? Arada bir kocam ev işi yapsın 😂 yaptığım tatlılar için extra prim uygulansın 😂
Eylule Onu geliri belli bi miktarın altında olanlara veriyorlar. Öyle bir şey var doğru ama herkeese değil işte
miraneliz3402 Dyldrm sosyal destek ödemesi doğru durumu olmayana veriyolar Haziran’da bitecek ödemeler bir senedir var
Dyldrm miraneliz3402 ya alıyormuş işte kadın bende daha önce başvurmuştum banada hem elektrik hemde 1200 TL çıkmış şimdi baktım. Elektrik yardımı 216 TL. Diğer 1200 TL olanda ödemeniz hazırdır diyor ama nerden çekeceğim o belli değil ne zaman çekiliyor onu da bilmiyorum
Noname21 Dyldrm sanmıyorum o parayi düşük gelire veriyorlardır Çünkü ev hanımları için sigorta konuşuluyor şuan
Asliihnnomerr Dyldrm asgari ücretten çok çok az alana sigortasi olmayana vs veriyorlar bı de çocuklu olmak şart. Yani gelir düzeyi çok düşük olanlara veriyorlar
Alya-Sena Dyldrm odemeniz hazirdir diyorsa birde e devletten ptt kurum odemelerinde gorunuyorsa ptt ye gidip alabilirsinz
Dyldrm Alya-Sena ödeme hazırdır diyor. PTT kurum ödemelerinde ise 216 TL elektrik ücreti görünüyor ama aile destek yardımı bölümü 0 TL görünüyor o nasıl oluyor anlamadım
Ucansupurge Babybloom Ahh be bende nerede hata yapıyorum diyordum 🤦🏻♀️ Hemen evhan-sen’e basvuruyorum 😂