omerbebek Doktorlar fayda-zarar analizi yaparak bu kararı verebiliyor. Bana da doktorum sezaryen sonrası ağrılarım için verdi ve kullandım, sürekli de emzirdim. Bebeğiniz küçük değil artık, buna bağlı bir sorun olacağını sanmıyorum, içinizi rahat tutmaya çalışın.