[silindi] Bebeğim 43 günlük akşamları çok sancılı oluyor yıkayıp öyle sakinleşip uyuyor böyle alisirsa ilerde zorlanır miyim sizce bebeğini yıkayıp uyutan arkadaşlar varmı çok merak ettim
[silindi] oglumubeklerken sonra alisirsa zorlanirim diye korkuyorum yoksa uyuması bni çok rahatlatıyor