Keremikobayky Gebeliğimde 2 doz aşı olmuştum. Doğumun üzerinden 3 ay geçti. Aile hekiminden arayıp 3. Doz için çağırdılar yarın aabah 10 da 3. Doz için. Emziriyorum. Yaptıran var mı