Bebeğim 6aylık olmak üzere normal doğum yaptım ama doğum yaptığım gündem beri aşırı derece yorgun ve halsizim geçecek diye beklerken dahada artıyor sanki bebeğimle ilgilenemiyorum aynı durumda olanlar varsa önerilerini istiyorum..Adet oldum sanki sütümde de azalma oluştu iyice psikolojim bozuldu 😕