Ben pek memnun kalamadım açıkcası. Lansinohtan memnunum. Tommenin Antikolik olanı arada akmıyor falan çocuk çekiyo çekiyo bi bakıyorum azalmamış meğer tıkanmış neden oluyor anlamadım tommenin normal cam olanı ve plastik antikoliği de var elim hep lansinoha gidiyor yıkayamadıysam kullanıyorum