esractl Zynpgmt ben zaten şuan mamayı hep 100 veriyorum az vermiyorum da biraz bizimki kaka çok yapıyor ona da kilo tutmuyo heralde 😂
Zynpgmt esractl ondan olabilir evet 😅😓 ay sonuna kadar takip edin bakalım tam 3 aylık olunca kıyaslarsınız 2 aylık kilosuna göre. Almamış olursa mamayı değiştirirsiniz doktorunuzla istişare edip.