hepmutluolesma Merhabalar kalça çıkığı ulstrason sonuçlarımız normal mi anlayan var mı 🙏🏻
Minigim38 hepmutluolesma alfalar 60 ve üstü olması gerekiyor. Beta ise 55 ve altı sizinki normal ama her ihtimale karşı çift bez kullanın
Mamaaaaa Alfa açısı 60 ve üstü olması lazım bizimde 60dı tekrarını istediler 3 aylıkken tekrar çektirdik