birkizannesi-35 benimde ikizlerimin iştahı yoktu 5,5 aylıkken ek gıdaya başladık onun öncesinde mamayıda zorla içiyorlardı içmediklerinide hep kaşıkla içirdim ek gıdaya başlayınca ilklerde mamayı içiyorlardı 120 cc hatta bazen 150 cc içiyorlardı şimdi 8 aylık olduk 3 öğün ek gıda veriyorum sabah 6-7 gibi mama içiyorlar 120 cc bazen bitmiyor 10-20 cc falan kalıyor 10 gibi kahvaltılarını yaptırıyorum sonraki mama saatinde mesela 60 cc falan ancak içiyorlar bende zorlamıyorum ek gıdayı yedikleri için kilo alımları ama hala az 7 aylıkken biri 6800 , 6400 idi kiloları. Sağlıkları yerinde çok şükür oyüzden çok dert etmiyorum ama insan biraz da kilo alsın istiyor ☹️