TospikDefneninAnnesi Benim oğlum doğduğunda biraz ufaktı , doktoru bize gak dediğinde bile hemen al emzir demişti ,saat süre tutma,ne zaman ne kadar emmek isterse emzir dedi,ben de öyle yaptım ,hem benim de sütüm arttı bu süreçte. Şimdi 56 günlük ve hala her istediğinde emer,bazen 15 dkda bir bile olduğu oluyor,bazen yarım bazen 2 saatte bir, kilosu çok iyi toparladı bu arada. Doktorun bana söylediği şey şuydu : bu çocuklar torna tezgahından çıkmadı,her çocuk zamanla ihtiyaçlarını değiştirebilir,uyum sağla ve seni anlayacak seviyeye gelene kadar istediğini yap,çünkü ne yapıyorsa içgüdüsel ve ihtiyaca dayalı. Başka çocuklarla kıyaslama uykusunu ,kilosunu hatta kendisiyle bile kıyaslama çünkü o da değişecek,bazen mutsuz bazen çok keyifli olacak,ona annesinin her koşulda sevgiyle yanında olduğunu hissettir,emzirmenin en büyük faydası budur demişti