Arkadaşlar sabah oğluma kahvaltı hazırlarken park yatakla bizim yatağın arasına düşmüş.Aglama sesine gittim ama kucağıma aldığımda gülüyordu herhangi bir sorun gözükmüyordu.sonra uyudu, uyanınca gülümsedi öyle fark ettim üst dudak bağı kopmuş.İyilesir mi 😑 başına gelen var mi ne yapmalıyım