Hep-sevgiden Kizimin ogretmeni gelecek öğlen arası kahve içmeye ama ben öğle arası olduğu için çay ve yanına ikramlik biseyler sonrada kahve ve yanına da bir tatlı yapmak istiyorum ne yapsam kizlar sizce bana fikir verin 11 aylik oğlumda var hiç durmuyor pratik kolay tarifler olsa iyi olur Şimdiden teşekkürler 🙂
piremsesssannesi Hep-sevgiden kahve yanına çikolata soda yeterli olur diye düşünüyorum bebeğin varken ve durmuyorken kendimi yormazdım asla
Rabia3334 Hep-sevgiden görümcemin kızının öğretmenide gelmişti görümcem bebeğiyle bişe yapamamıstı ben gidip sarma patates salatası kuru patlıcan dolma ve tatlı lokum yapmıştım sonra kahve çerez çikolata ikram etmiştik çok memnun olmuştu hatta sarmadan bidaha istemişti 😀😀😀
Vlns Hep-sevgiden bence ekstra bişeye gerek yok. Şahsen bugüne kadar tek bi velime gittim kahvaltıya o kadar çok hazırlanmış ki kendimi rahatsız hissettim.
Zeynosileannis Hep-sevgiden en hızlı kısır, yufkadan sigara böreği birde kek yapsanız yeter bunlar fazla zaman almaz birde kahve yanına ikramlık çikolata şeker bişeyler. Akşamdan yapsanız daha rahat olur sizin için
BebekC Hemen hazır yufkadan tavada börek, kısır, hazır köz patlıcan ya da kapya biber alıp yoğurtlayabilirsiniz, bi de ıslak kek yapsanız yeter de artar bile bence.
Hep-sevgiden BebekC teşekkürler insallah güzelce agirlayabilirim normal olsa misafir geldiğinde 5 6 çeşit yaparım ama bebekle zor bide 4 saatim faln var öğlene kadar
Hep-sevgiden Rabia3334 ne güzel benim yakınımda yardım edecek kimsem yok o yüzden çok dusuncelerdeyim
Hep-sevgiden Vlns ama bana ayıp geliyor öyle sonuçta bizim için önemli biri kızımda öğretmenini çok seviyor ben yapmazsam bende kendimi rahatsız hissederim
Hep-sevgiden Zeynosileannis teşekkürler sigara böreği akşamdan olur mu gündüz yapsam koku olur eve diyorum diyorum
Sevensevilen Hep-sevgiden ilk atandığımız yıl velilerimiz sürekli yapar yedirirdi sizin anneniz yok diye. Ne günlerdi canım çekti 😅 Neyi güzel yapıyorsanız onu yapın afiyetle yesinler
Hep-sevgiden Sevensevilen ne güzel hatırlamak güzel hatırlanmak 🙂karar veremiyorum zaman az bebek var ama güzel ağırlamakta istiyorum öğretmenimizi hayirlsi artık
1anne2velet Bizede kızımın öğretmenleri gelmişti. Ben birgün öncesinden ıslak kek, tepsi böreği, kereviz salatası yapmıştım çayla ikram etmiştim baya sevmişlerdi. Sabahtan hazırlanmak zor olur birgün öncesinden hazırlayabilirsin🤗