ayse_60 4-5 aylık olunca geçiyor. Sab simplex damla kullanmıştık arasıra. Ama en önemlisi emiyorsa kesinlikle sizin yediklerinize dikkat etmeniz. Gaz yapan yiyeceklerden kesinlikle uzak durun. Ben o süreçte doktorumun bilgilendirmesiyle hiç çiğ soğan, sarımsak, sebze, meyve tüketmedim. Hatta ayran ve yoğurdu da çok az tüketiyordum.