2 hafta sonra falan işe başlayacağım . Daha bakıcı bulmadık öğle arasında gelicem eve ama daha önce kimseye emanet etmedim. Gurbetteyim gelip bakacak kimsem yok. Çok korkuyorum bebeğime kızar bağırır belki el kaldırır bakmaz çocuk balkona çıkar falan Allah korusun. Çok korkuyorum çok gerginim napıcam