silad70 çözümü yok canım. 3 ay göğsümde uyuttum. Oturmaktan fıtık oldum. Kullanmadıgımız gaz ilacı kalmadı. Doktoru bu bir süreç benim bebeğim de böyleydi göğsünüzde tutmaya devam edin dedi. Şu an 4 aylık azaldı ama geçmedi geçecek inanıyorum 😅 ha birde kiraz çekirdekli kemer gaz ilacıdan etkili oldu valla.